Case Asunto Björndahl

Kulttikoneella yli 100 kiinteistönvälittäjähakijaa ruotsinkieliseltä Pohjanmaalta parissa kuukaudessa

Haaste:

Asunto Björndahl halusi kasvattaa liikevaihtoaan, ja tarvitsi kipeästi lisää kiinteistönvälittäjiä.

Yrityksellä on ainutlaatuinen toimintamalli omalla alallaan, ja hakijoiden piti olla paitsi päteviä, myös oikeanlaisella asenteella varustettuja.

kaitsurefenaama

"Kyllä tää on ollu rautaa ja dynamiittia!"

Kaj Björndahl
toimitusjohtaja, Asunto Björndahl Oy

Mitä teimme:

Kulttikone-dokumenttielokuva

Kuvasimme Asunto Björndahlin kiinteistönvälittäjien arjesta dokumenttielokuvan, joka jaeltiin verkon kautta.

Joka neljäs ihminen, joka alkoi katsoa dokumenttielokuvaa, katsoi elokuvan loppuun asti. Elokuva synnytti paitsi hyvien hakijoiden rynnäkön, myös liikevaihtoa. Niin yksityishenkilöt kuin julkiset instanssitkin olivat yhteydessä Kaj Björndahliin elokuvan nähtyään ja tarjosivat kohteita myytäväksi.

Sisäinen valmennusohjelma

Rakensimme Asunto Björndahlille myös oman Björndahl Akatemia -verkkovalmennuksen, jossa hyödynsimme sekä Trainers' Housen olemassaolevia verkkovalmennussisältöjä että räätälöityjä, mittatilaustyönä tuotettuja valmennusosioita.

Valmennusohjelmaan sisältyi myös tukipuheluita sekä webinaareja, joilla pidettiin uudet ihmiset innostuneina ja aktiivisina.

Katso Kaj Björndahlin kommentit Kulttikoneesta:

Haluatko jatkaa keskustelua Kulttikoneesta?