Case Finn-ID

Miten kertoa työnhakijoille yrityskulttuurista, joka on niin hieno että omalla väelläkin on vaikea uskoa, miten hyvältä töissä tuntuu?

Haaste:

Finn-ID:n yrityskulttuuri on vahva, ja uusien ihmisten täytyy olla yhteensopivia kulttuurin kanssa.

Tuotimme rekrytointikampanjan, jonka ytimessä oli Kulttikone-dokumentti Finn-ID:n ihmisistä, liiketoiminnasta ja yrityskulttuurista.

jannerefenaama

"Mulle on ollut aina tärkeämpää, kuka ihminen on kuin mitä hän osaa."

Janne Pyrrö
toimitusjohtaja, Finn-ID Oy

Mitä teimme:

Kulttikone-dokumenttielokuva

Kuvasimme Finn-ID:n työntekijöiden arjesta dokumenttielokuvan, joka jaeltiin verkon kautta.

Elokuva itketti niin henkilökuntaa kuin muitakin katsojia (ja ei, tämä ei ole liioittelua). Finn-ID:n yrityskulttuurista piirtyi rehellinen, aito ja todenmukainen kuva mahdollisille työnhakijoille.

Rekrytointikampanja

Dokumenttielokuvan tueksi rakennettiin kullekin haettavalle työtehtävälle oma profiili, jonka tarkoituksena oli herättää kiinnostusta yrityksestä ja työtehtävistä. Hakemukset toimitettiin suoraan osaksi Finn-ID:n omaa rekrytointimenettelyä.

 

 

Haluatko kuulla lisää Kulttikoneesta?